czwartek, 21 stycznia 2016

something new

Ku mojemu zdziwieniu w ostatnim czasie wszystko szło po mojej myśli. Nabrałam masę motywacji na ten kolejny rok i chce aby był lepszy od poprzedniego. Nieuchronnie zbliżam się do sesji. Kilka egzaminów mam już z głowy ale przede mną jeszcze najcięższy. Na samą myśl przechodzą mnie ciarki. Dla tych co nie wiedzą- wybrałam pielęgniarstwo. Zdecydowanie bardziej studiowanie podobało mi się w październiku i listopadzie :D
Zima w pełni, a mróz mi nie sprzyja. Ogólnie miałam w planach wyjść z domu i zrobić kilka zdjęć, niestety temperatura mnie zniechęciła.


Osoby, które mają mojego snapa wiedzą, że nienawidzę zakupów. Mimo szczerej niechęci wpadłam parę dni temu do kilku sklepów i kupiłam musztardowy golfik, który jest moim faworytem tej zimy.


Ps. Dzięki za wszystkie wiadomości, które od was dostaje. Obiecuje więcej pisać o sobie :)



4 komentarze:

  1. świetny wpis :)
    obserwuje :P

    zapraszam: http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna bluzka, pasuje Ci taki kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek i ładna jesteś :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń