niedziela, 9 października 2016

glam rock

Pamiętam jak rok temu robiłam zdjęcia do jesiennego posta, zdjęcia bodajże z tytułem black in black. Jarałam się bardzo. Oczywiście nie dla tego, ze kupiłam wtedy nowy kapelusz i już nie mogłam się doczekać aż w końcu go gdzieś założę. 
Strasznie podobała mi się październikowa aura (w moim przypadku jest rzadkością żeby mi cokolwiek się podobało a co dopiero JESIEŃ). Było ciepło jak na te porę roku. Nie padał deszcz, liście ładnie zżółkły i ogólnie pogoda służyła robieniu zdjęć. 
Pisze o tym dlatego, bo mam wrażenie jakby to było dwa tygodnie temu. A tu proszę już ponad rok prowadzę bloga i ciągle mam jakieś pomysły. Sporo się zmieniło w tym czasie. Dzięki Bogu na lepsze, oby tak dalej.
 

Ps: Dzisiaj dla tych kilku fotek okropnie musiałam się poświecić...



3 komentarze:

  1. Fajny post i śliczne zdjęcia :)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci ze jakoś rok temu uwazalam jesień za równa innym porom roku ale po tym dzisiejszym mrozie który doznalam przechodząc z domu do autobusu chyba jednak w tym roku zmieniam zdanie
    Piękne zdjęcia i muszę ci powiedzieć ze masz śliczna wlosy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci ze jakoś rok temu uwazalam jesień za równa innym porom roku ale po tym dzisiejszym mrozie który doznalam przechodząc z domu do autobusu chyba jednak w tym roku zmieniam zdanie
    Piękne zdjęcia i muszę ci powiedzieć ze masz śliczna wlosy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń